onsdag den 26. november 2014

Lige nogen tanker der kom frem

Hej Blog

synes lige jeg vil dele lidt af det der kom frem under mig og Karla´s nat gåtur
lidt om at nu er der snart gået et år mere og så lidt om hvad der er sket og hvor jeg er i mit liv
og synes jeg vil sige lidt om hvordan nogen ting var tilbage i starten af året og så nu

det der er det bedste er den måde jeg takler dårlige dage
i starten af året havde jeg da en dårlig dag jamen så kunne man lige så godt ligge sig til at "død"
lidt hårdt ord men det var hvad man tænkte
i dag har jeg en dårlig dag og ja dem har jeg desværre en del af for tiden men det jeg gør i dag er at jeg siger til mig selv det er okay at have en dårlig dag så tager vi den med
og så starter vi igen næste dag, dvs jeg lader ikke en dårlig dag slå mig ud

og så en anden ting sad og så den udsendelse på tv2 om anoreksi og jeg kunne se lidt det samme de går igennem men det kan alle der har en psykisk sygdom, for man høre hele tiden den der
vis man fx har anoreksi jamen hvorfor spiser du ikke bare, og i mit tilfælde med skizofreni jamen hvorfor tager du dig ikke bare sammen du må jo bare være doven
og dem der siger de ting ja de er lidt uvidende for var det så nemt så tror jeg man havde gjort det

når det var lige en side ting
men vil heller ikke skrive så meget mere
så kan i alle have det godt

hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar