søndag den 21. december 2014

Lige et Jule indlæg

Hej Blog

ja jeg holder ikke rigtig min blog updatet for tiden da jeg har meget der forgår i mit hoved
så jeg bruger meget energi på det og for at bearbejde det så det ikke lige pludselig løber af sted
uden at have mig med,
og så vil jeg også gerne dele en anden ting som fylder meget nu her hvor vi er ja i skrivende stund 2 dage fra juleaften, noget jeg ikke kan forstå det er allerede,
jeg tror det der fylder mest er frygten for at få et stort dyk igen som jeg jo desværre har prøvet de sidste 4 år ved denne tid, men denne gang føler jeg dog at jeg stadig er i kontrol, forstået på den måde at mine stemmer er rigtig meget efter mig for tiden men jeg prøver hele tiden og gøre modstand imod dem og ikke handle på det de siger jeg skal gøre, og det går også fint men det tager meget energi fra mig, og så nu hvor vi nærmer os juleaften ja jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke rigtig få ind i mit hoved at det er jul om 2 dage, det er ligesom om at verden køre i en fart og jeg kør i halv fart
og det har jeg oplevet før hvor jeg lige pludselig kom til at se at bladende var væk fra træerne,
eller bare så sent som igår hvor mig og min far lavede et stop ved min søster og da vi sad ved spise bordet og kiggede på deres kalender lys så kom det ud af mig at den var da brændt for meget ned hvor det så går op for mig hvad dato vi endelig har,
det kan altså være meget skræmmende, at men ser så lidt af omverden og ja lever lidt inde i min egen lille kasse og kommer kun ud når jeg skal være social med andre,
men det er vel en måde at beskytte sig selv på men den er vel ikke hel sund i længden
og så noget andet der også er i mit hoved er den jul jeg havde for ja 3 år siden må det være tror jeg den jul jeg holde på psyk i Horsens, den jul glemmer jeg nok aldrig, ikke fordi den var slem som sådan vi havde da en hyggelig aften men det var bare forkert, følte lidt et nederlag over ikke og være hjemme ved min forældre som vi plejede,

når jeg vil til og slutte af for i aften og til at i seng
men alle der læser denne her kan i have en rigtig dejlig jul og et godt nytår vis jeg ikke skriver inden da, så vil jeg se om jeg kan spole lidt frem så jeg også bare kommer lidt i julestemning
hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar