søndag den 15. februar 2015

En lille update på mit liv

Hej Blog

ja så sidder man her kl 4,40 og kan ikke sove,
lidt pga af tanker der flyver rundt i alle retninger, og det er om alt muligt
og mine stemmer ja de holder heller ikke lige frem fri de skal jo kommentere på alt hvad der er i hovedet så i sidste ende ja så er det en stor gang ryd,
og så tænkte jeg at jeg lige kunne opdatere min blog det er jo ikke så tit jeg er her inde mere men det er svært at samle sig om noget,

men ja når alt kommer til alt ja så er jeg da i live i nu, og har ikke haft selv skadende adfærd eller selvmords tanker hvilket er en stor sejre for mig for  det er noget nyt tror det er første vinter i lang tid jeg ikke har haft noget af det så det ser jeg kun som positiv,
men ja ja vinteren er ikke over i nu så vi kæmper videre,

og ja hvad kæmper jeg med fortiden ja mine stemmer som det første for de er godt nok meget på fortiden men jeg har heldigvis lært rimelig godt at styre de ting de prøve at for ind i mit hoved
eller hvad de siger andre vil gøre ved mig,
men du kan jo prøve at forstile dig dette, : du går ned af en menneske fyldt gade og samtidigt har du en stemme inde i dit hoved som bliver ved med at sige at alle du går forbi de vil overfalde dig vis ikke du gør skade på dem, ja så ved du hvordan en tur på en gågade er for mig ikke særlig sjov
men det afholder mig ikke fra at gøre det for jeg gør tit ting jeg ved vil være svært for jeg vil ikke lade det styre mit liv alt for meget, selvfølgelig skal jeg mærke efter hver gang og se om jeg kan gennemføre det men det kan jeg de fleste gange,

ja det var stemmerne så kan vi jo tage de "dejlige" mørke skygger jeg ser over alt, dem tror jeg aldrig jeg bliver vant til de er lige skræmmende hver gang og sætter mange gange gang i rigtig meget paranoia og angst, heldigvis er de ikke så meget i mine bolig eller der ved jeg næsten altid hvor de er ikke som på gaden hvor de dukker op tilfældigt,

og så har vi den sidste men ikke mindre slem, det er min forfølgelse tanker eller angst hvad man nu vil kalde det, det er især når jeg er på nat tur med Karla så vender man sig om for hver 10 m fordi man bliver ved med at høre fodtrin bag sig, det er heldigvis ikke så slemt når det er lyst så det går mod bedre tider,

det var så lidt af de ting jeg tomler med fortiden,
men noget andet mærkeligt jeg også tænker meget på er at jeg mange gange kan tænke på hvordan ja hverdags ting virker, fx så kan jeg ikke fatte hvordan noget så simpelt som papir er lavet jeg kan ikke få ind i mit hoved at man kan lave noget så hårdt som træ om til blødt papir, og der er mange flere af den slags, nogen lidt svære end andre men jeg tænker tit over hvordan tingene hænger sammen men bliver så irriteret når jeg ikke kan finde sammenhæng i det

ja men til sidst ja så går tingene jo lidt som forventet og man kan jo sige det kunne være værre for det har jeg jo set de sidste par år så vi prøver at holde modet oppe og så tager vi en dag af gangen
og bliver det en dårlig dag ja så tænker vi ikke mere på den når det bliver en ny dag
det er min måde pt at komme igennem dagene på,


når jeg vil runde af her kan i alle have en dejlig uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar