fredag den 16. oktober 2015

i denne mørke tid

Hej Blog

igen en nat hilsen til jer ved ikke hvorfor jeg ikke går tidligere i seng men noget holder mig oppe
og så vil jeg da lige skrive her.
jeg lærte af min træls hændelse med min stemme som jeg skrev om i tidligere indlæg at jeg ikke skal være bange for at dele min tanker og problemstillinger jeg kommer i, hvilket jeg er glad for.
desværre har jeg stadig 2 dybt skjulte hemmeligheder jeg nok aldrig får fortalt nogen da de stikker for dybt ind i mig selv og ved at fjerne dem ja så vil mit liv bryde sammen.
men hvem ved en dag kan jeg tage mod til mig.

når men hvad går jeg så med lige fortiden, og kan her svare at jeg indimellem føler en dyb ensomhed som gør rigtig ondt når den ramme, hvilket mine stemmer jo lidt nyder i hvert fald 2 af dem for så kan de køre på hvor dårlig en person jeg er og at jeg ikke dur til noget, ikke at det rør mig så meget men det gør da ondt at få af vide. og jeg havde måske håbet på at jeg her efter at have boet i Thyborøn i nu over et år at jeg havde fået nogen rigtige venner her oppe men desværre er det ikke sket hvilket gør mig trist. men desværre er det jo ikke nyt jeg har aldrig været den med mange venner og det kræver jeg ikke. men jeg tager tid om at se folk an og det skubber nok nogen væk. og jeg hader det med at jeg selv skal gøre alt arbejdet at det er mig der skal tage kontakt hele tiden for ellers høre man ikke fra dem, hvor ville jeg ønske nogen tog kontakt til mig for det vil betyde alt for mig og jeg vil føle nogen selv gad være sammen med mig og ikke bare fordi jeg tog kontakten.

men heldigvis har jeg jordens dejligste hund. hun betyder alt i min verden og jeg tænker tit på at vis jeg ikke havde hende ja så sad jeg nok stadig på Kildegade i Horsens og med flere indlæggelser på halsen.  nu kommer vi til vinter igen og jeg ved jeg skal til min kamp mod det mørke vejr. men tror på det nok skal gå. vi tager en dag af gangen, sådan er mit liv lige nu en dag af gangen, ikke tænke på de problemer der måske kommer i morgen og heller ikke tænke på hvordan dagen var igår vis den var dårlig. liv i nuet selvom min hjerne stadig er tilbage i sommer månederne ja sådan føler jeg det min hjerne følger ikke med tiden

når jeg vil slutte her kan i alle have en god weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar