onsdag den 16. juli 2014

heaven is for real

Hej Blog

okay jeg har lige set filmen Heaven is for Real, og hvor er det dårligt at den for det første ikke har været vist i danske biografer og nu hvor den er udkommet på dvd bare ikke i Danmark og ja jeg har hentet den på nettet men jeg måtte bare se den og den satte virkelig nogen tanker i gang
findes Himlen virkelig ja det gør den for der er så mange beviser på det at det umuligt kunne være fup, den her film er bare endnu et bevis på det.
og som de siger i filmen vi har alle sammen haft et glimt af himlen uden vi endelig ved det,
og nu hvor alle beviserne ligger fremme på bordet hvorfor vælger så nogen at kikke den anden vej
ja for at være ærlig ved jeg det ikke,
men jeg kan prøve at komme med hvad jeg tror,
jeg tror folk er bange for sandheden for mange mennesker er bange for det de ikke selv kan styre
og vi har ingen kontrol over Himlen men vi skal bare huske på at gud har styr på det
han ved hvad der sker både i himlen og her på jorden ja han ved det før du selv ved det
og nu vil jeg ikke tale i en evighed om dette
men jeg kan varmt anbefale filmen den kan findes på nettet nemt
tror dette bliver slutningen på min Blog for i dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar