mandag den 14. juli 2014

så er alt ved at være på plads igen

Hej Blog

så er jeg ved at være helt på plads her oppe i Thyborøn
det har været mega hårdt det med selve flytningen rigtig mange timer i bil frem og tilbage
men nu er alt på plads alt er hængt op der er lys og rullegardiner
ja jeg har faktisk fået mig et rigtig hjem mit eget sted,
det er en rigtig rar følelse
og så her i min lille pause fra bloggen har jeg også været på
sommercamp med kirken i Kolding
vi havde en rigtig god uge og jeg har fundet en ny fred jeg ikke havde før
og jeg har fået god selvtillid til at klare de kampe jeg måtte møde i fremtiden
jeg ved at med min familie og min gud ved min side er jeg uovervindelig
intet og jeg gentager intet kan slår mig ud af kurs
og hvad er så min plan i fremtiden ja det kan jeg komme ind på i min næste blog
tror hellere jeg må komme i seng
skal tidligt op i morgen hvor jeg skal ind og se
et værested inde i Lemvig og vis det er et godt sted så
vil jeg gerne komme der indimellem for at danne lidt netværk
men tak fordi du stadig læser med på Bloggen
forsæt god uge
hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar