lørdag den 19. juli 2014

så er sommeren over os

Hej Blog

okay her i sommer varmen hvad laver man så 
ja jeg har lavet det de fleste laver 
været nede og prøve min lækkere bade stand
og så er jeg startet lidt på at finde nye venner her oppe af 
på de forskellige sites og hvem ved måske finder jeg også en kæreste en dag
det vil ikke gøre noget :) nu har jeg været single i 11 år det er lang tid 
men når man kæmper med stemmer i ens hoved og har selvmords tanker 
så er det altså ikke nemt at finde overskud til kærlighed til et andet menneske 
ja det har været ensomt og lang tid men det ændre sig nu det er jeg sikker på 
så vis der er nogen der læser denne blog som er fra Thyborøn Lemvig området må man gerne 
skrive til mig
jeg vil rigtig gerne møde nye mennesker noget jeg ikke har været god til tidligere 
mest af alt fordi jeg aldrig har troet på mig selv og så er jeg meget genert hvilket jeg stadig er lidt
men de bånd skal jeg bryde fra af jeg har intet at været genert over,
men nu må vi se hvor det hele ender jeg tror på det i hvert fald og det er det vigtigste 

når skulle man gå tidligt i seng og se hvor mange der har skrevet til mig i morgen hehe 
ja man ved aldrig 
når man kan i alle sammen have en dejlig weekend 

hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar