mandag den 16. juni 2014

det at være anderledes

Hej Blog

i dag vil jeg skrive lidt om mit syn på mennesker både på godt og ondt
for desværre lever vi i en verden hvor nogen tror de er bedre end andre 
og i deres øjne er alle "unormale" jeg kan virkelig ikke li det ord men ved ikke hvad jeg skal skrive ellers
men de tror at de er bedre end os der måske har det svært,
lad os tage et eksembel fra min egen verden da jeg blev mobbet i skolen der mistede jeg tilliden til andre mennesker og det kæmper jeg stadig med i dag men det er blevet bedre 
men jeg kan ikke klar mennesker der spiller smarte på andres bekostning 
de ved ikke at de faktisk gør folk ked af det 
det gør virkelig ondt i mig når nogen bliver mobbet eller bare går for sig selv uden nogen at snakke med 
for jeg har selv været der, og jeg vil ønske at jeg på en eller anden måde kunne hjælpe andre der bliver mobbet og hvem ved det kan jeg måske en dag, eller hjælpe folk der har det svært psykisk,
men okay vi må ikke glemmer at der faktisk lever mennesker der ude der vil os det godt
dem høre man bare ikke så tit om,
det er altid de dårlige ting man høre om,
jeg sidder lige jeg får en god ide men den kan i ikke høre om lige nu 
jeg bringer den op vis det lykkes 
men det jeg vil runde af med er 
husk vi er alle lige uanset hvad vi går og kæmper med og hvordan vi ser ud husk det   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar