onsdag den 4. juni 2014

ensomhed kan være mange ting

hej Blog

i dag vil jeg tale lidt om ensomhed for der er så bred en forståelse af det emne
fordi hvornår er man ensom det er forskelligt fra person til person
det kan være en med mange venner føler sig ensom
men mange ser det som folk der ikke har mange venner ligesom mig
ja jeg har ikke mange venner men føler jeg mig ensom pga det og svaret er nej
og jeg tror det ligger i at jeg i folkeskolen heller ikke havde mange venner
så jeg har været van til at klare mig selv
og jo jeg vil da ønske den dag i dag at jeg havde flere venner men jeg er bare ikke god til det
jeg føler hele tiden det er mig der tager kontakten og ingen gider tage kontakten til mig
hvorfor skal det altid være mig der tager det første skridt, nej så finder jeg det nemmere at være mig selv
og jeg vil ikke betegne mig selv som ensom ik nu i hvert fald for nu har jeg en dejlig hund ved min side
jeg hun tager gerne kontakten
jeg tror også at på en måde blev det lettere ikke at have så mange venner efter jeg begyndte at høre
stemmer ja de sagde dumme og trælse ting men jeg var ikke alene der var jo nogen der snakkede hele
tiden, og i dag er jeg blevet rigtig god til at snakke med mine stemmer
men jeg håber at nu hvor jeg flytter at jeg får nogen flere venner det nye sted
jeg vil gøre det lidt kort i dag
i må meget gerne dele min blog så jeg når ud til så mange som muligt
slut her fra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar