tirsdag den 10. juni 2014

lidt om alting

Hej Blog

i dag vil jeg bare snakke lidt løst om hvad der sker lige nu i mit liv
okay det stor der skal ske er at jeg snart flytter til Thyborøn og jeg glæder mig rigtig meget
jeg tror det bliver rigtig godt for mig, okay hvorfor vil jeg så flytte fra den dejlige by Horsens
jo nu skal i høre, lige nu trænger jeg til fred og ro og det får jeg ikke i Horsens
og så elsker jeg bare Vesterhavet hvem gør ikke det
og jo der vil være ting jeg kommer til at savne såsom de mange butikker, biografen og by livet
men tingene går bare for stærkt i en stor by lige nu for mig
så er en lille by noget bedre hvor tingene ikke går så hurtig

når hvad sker der ellers
jo jeg er ved at trappe ud af mit anti psykotiske medicin stopper med det helt i næste uge og det er dejligt
at komme af med det skidt,
medicin er meget godt mens du har det dårligt men der er så store bivirkninger at man bliver handlings lammet og går rundt og lever livet i en oste klokke og det vil jeg ikke,
og jeg har fået det meget bedre efter at jeg er kommet ud af det,

når jeg har rigtig mange ting at se til så vil gøre det lidt kort i dag så til vi ses næste gang hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar