torsdag den 12. juni 2014

mød mine Stemmer

Hej Blog

okay i dag vil jeg præsenter jer alle sammen for mine stemmer
det er ikke særligt nemt da stemmerne ikke er så glade for det
men jeg har snakket lidt med dem og har fået lov til at fortælle lidt om dem
så lad os begynde
jeg høre i alt 5 stemmer i dag de 4 af dem har stort set været der hele tid fra da jeg var ca 17 år
den sidste er kommet for halvandet år siden ca
men lad os tage den første der kom
det er en kvindelig stemme hun taler ikke højt men visker nærmest hun kunne finde på at sige dårlige ting såsom ingen kan li dig, verden vil være et bedre sted uden dig forstil jer så det konstant hele tiden blive visket i ens hoved så med tiden vil man tro på det, forstil jer så flere stemmer samtidig ja det er svært for folk der ikke høre stemmer at forstå det men dem der ude der høre stemmer forstår det tydeligt
når men lade os vende tilbage til mine stemmer. jeg har sommetider kunne snakke med denne stemme og sige lad mig nu være lidt da hun ellers visker hele tiden og det gør hun stadig men jeg høre bare ikke efter og tager det ikke til mig
hun siger lige nu at hun ikke er så glad for det jeg har skrevet hun synes ikke selv hun er sådan hehe
ja ja stemmer siger nogen mærkelige ting nogen gange men jeg har lært i dag at forstå dem på en anden måde men det har sandelig været en hård kamp
når lad os tage den næste stemme det er en mande stemme han råber ting og snakker meeeget højt han kunne siger ting som du er uduelig du er værdiløs du er dum, jeg gik i meget lang tid og var bange for ham jeg kan ikke li når folk råber af mig da jeg så tænker på de ord han siger,
note han råber også lidt op nu hvor jeg skriver dette men det lukker jeg lige ørerne for, han har sagt at jeg måtte sige lidt om ham så det gør jeg så må jeg tage en diskution med ham senere,
når lad os springe videre til den næste
det er også en mandlig stemme han siger lidt det samme som den anden mandlige stemme med at jeg er uduelig, han snakker dog i et normalt toneleje der ikke så meget mere at sige om denne stemme,
så kommer vi til den stemme der nok har skabt mest frygt i mig det er en mandlig stemme det han gør er at han kommentere omkring folk der går forbi mig på gaden og siger at vis jeg ikke skader dem så skader han mig og ham høre jeg hele tiden når jeg går på gaden også den dag i dag men jeg ligger ikke det samme i det som jeg gjord den gang jeg har været rigtig tæt på at handle på den her stemme da jeg hele tiden gik i frygt for hvad han vil gøre ved mig også en af grundene til at jeg ikke gik så tit på gaden hvor der var mange mennesker jeg kunne bare ikke tag det, når men jeg vil helst ikke tale mere om ham her  da det bringer mange følelser frem lad os gå videre til den næste
så har vi min sidste stemme altså ham der kom til for ca halvandet år siden lige omkring det tidspunkt hvor jeg begyndte at få det bedre han var det friske pust jeg manglede men lad mig fortælle lidt om ham
han er en meget sjov stemme til tider ja jeg sagde sjov han kommer med så mange dumme bemærkninger igennem dagen at man ikke kan ladevær med at smile det kan være vælt den krop man lige har fyldt op hop i den vandpyt og andre ting han er også en stemme jeg kan snakke med det kan jeg ikke rigtig med de andre men ham her han vil gerne føre en normal samtale vis man kan kalde en samtale med en stemme normalt men det synes jeg godt man kan,
når jeg tror jeg vil stoppe her for i dag  har været lidt hårdt at skrive men vil rigtig gerne dele dette med jer i må gerne stille spørgsmål i en kommentar så vil jeg gerne svare på dem eller vis du bare vil skrive en kommentar skal du også være velkommen vil rigtig gerne have feedback på det jeg skriver
tak for denne gang Blog hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar