fredag den 16. maj 2014

en dejlig dag

Mig og Karla har haft en dejlig dag sammen
hun gir mig rigtig meget
og alle omkring mig kan se jeg er blevet mere glad
og ja jeg føler mig også gladere
så jeg tror der er lys nu forenden af tunnelen
og jeg er der snart
jeg har været ved at skive min recovery historie
ned på skrift da jeg gerne i fremtiden vil dele min historie
med andre og derved hjælpe dem der er fanget i den onde cirkel
som man er i når man er psykisk nede og har selvmords tanker
dem har jeg haft rigtig mange af.
men jeg har gået nu i et halvt år uden selvmords tanker
og har ikke selv skadet mig selv i snart et år
når jeg selv læser min historie igennem så er det med tår
i øjnene så det er så hårdt at læse,
men jeg er taknemmelig for alle dem der har stået ved min side
igennem dette især min familie jeg ved jeg har skabt mange problemer for dem
vi har misforstået hinanden men lige meget hvad jeg har gjort imod dem
så har de været der for mig det kan godt være jeg ikke har langt mærke til det
imens jeg havde det skidt men jeg ved det nu
så tak mor og far og mine 2 søskende
tror jeg vil runde den af for i dag
håber der er mange der læser med der ude håber jeg kan inspirere
andre til at komme videre i deres liv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar