lørdag den 17. maj 2014

jeg har fået en ide

hej Blog

endnu en dag er gået og jeg har tænkt meget på hvad jeg vil bruge min blog til
jeg tror jeg vil tager forskellige emner op og så skrive om dem og hvad min holding er til det
de emner jeg vil tage vil mest være emner jeg selv har kæmpet med
det kan være angst hvad det vil sige at have en sindslidelse hvordan det er at høre stemmer
og noget der hen af men jeg kan også tage fuldstændig normale ting op
håber i vil kunne li det og igen jeg vil rigtig gerne hjælpe folk der følger de er alene
og føler i ikke magter mere. jeg ved hvordan i har det jeg har været der selv og jeg vil gerne dele hvad jeg har gjort til at få det bedre så skriv gerne en besked til mig,
okay det var vist det så over til det daglige
hvad har jeg lavet i dag ikke så meget været ude på en dejlig gåtur med Karla
og så var vi lige ende og vende i lunden på vores nat tisse tur og der var rock i lunden så rigtig
god stemning der henne men jeg fatter ikke at folk drikker sig skide fulde og synes det er sjovt
det har jeg aldrig forstået men det kan være det bare er mig
når men jeg tror jeg vil smutte i seng godnat Blog
jeg vil rigtig gerne vis i vil smide en kommentar men kun vis i har lyst vil bare gerne vide hvad folk tænker
hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar