onsdag den 21. maj 2014

store nyheder

hej Blog

i dag vil jeg bare snakke lidt løst om forskellige ting
for der er sket meget her den sidste uge
ja jeg har startet denne blog som jeg vil prøve at skrive på hver dag ved godt jeg missede igår
men jeg var træt men her kommer et lille indlæg fra mig

okay først så skal i vide at lige nu bor jeg i bofællesskab for person med sindslidelser hvilket er godt nok
og jeg har haft rigtig stor glæde af det men jeg føler jeg er ved at nå til det punkt hvor jeg ikke har brug for at bor her mere,
jeg flyttede ind for 3 år siden i en tid hvor jeg havde det rigtig svært jeg kom lige ude fra psykiatrisk afd hvor jeg havde været indlagt i 8 mdr ja jeg røster også på hovedet idag det er mega lang tid men for mig den gang der føltes det blot som kort tid fordi jeg var så langt væk og meget dopet af medicin og ECT behandlinger
men okay jeg flyttede altså ind på kildegade i en dejlig lejlighed og jeg har virkelig nydt hver dag her der har selvfølgelig været dårlig dag ja det har svinget meget op og ned i starten men nu hvor jeg har fået det meget bedre og meget snart er ude af mit anti psykotiske medicin så føler jeg at nu er det på tide at komme videre
jeg har brug for at viske tavlen ren og starte på en frisk et nyt sted ja jeg har valgt at kikke efter bolig uden for Horsens hvilket jeg troede jeg aldrig ville men jeg kan bare få meget mere bolig for pengene ude i udkants ´Danmark end jeg kan i Horsens
så jeg har kikket lidt rundt omkring og er så faldet for et rækkehus med have i Thyborøn
grunden til det lige faldt på det sted er at det har alt jeg behøver det er vand stand og storslået natur
plus så er det nemt at finde ledige rækkehuse der oppe og så koster de ikke ret meget
så på næste fredag tager mig og min far op og kikker på den
og ja nu tænker nogen nok at det er da langt væk fra alting ja men lige nu har jeg brug for rolige rammer
og der køre jo tog så helt afskåret er det ikke
når men det vil i høre meget mere om senere
tror jeg vil slutte her nu  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar