mandag den 19. maj 2014

selvmords tanker

Hej Blog

i dag vil jeg fortælle lidt om mine selvmords tanker og om hvordan jeg kom over dem
og lidt om mit forløb
så håber det er noget der kan gi svar på nogen spørgsmål og tanker folk har
mange forstår ikke at man kan have selvmords tanker, men der er rigtig mange hver dag der har
selvmords tanker og desværre er der også mange der tager deres eget liv ved det
jeg kender nogen stykker jeg lå sammen med da jeg var på psyk som i dag desværre tog deres
eget liv

når men min historie

jeg har haft selvmords tanker lige siden 2 klasse i folkeskolen fordi jeg blev groft mobbet det kommer vi ind på en anden dag lad os holde os til et emne om dagen
ellers bliver det til en hel roman
men det der skete var at mit i mit 3 år i skole begyndte det at blive for meget jeg gik hele tiden og var trist og ensom og der var ingen der hjælp mig årerne gik og min selvmords tanker kom og gik hele tiden og de bliv bare værre og værre,
i de sidste 4 år var det blevet helt slemt jeg var begyndt at handle på mine tanker jeg begyndte at selv skade mig selv da det gav mig ro ja det lyder mærkeligt jeg ved da godt,
så her for 2 år siden prøvede jeg første gang at tage mit eget liv det var lige efter jeg var blevet indlagt på den lukkede afd på psyk, det der skete var at jeg prøvede at hænge mig selv i et kabel, heldigvis for mig kom et personale forbi min stue og kaldte hjælp det var rigtig tæt på at jeg ikke havde været her i dag,
mit næste selvmords forsøg kom ca 1 år senere jeg blev træt af det hele så jeg tømte et glas smertestillende piller som jeg spiste, jeg husker ikke forløbet ret godt for jeg har været helt væk men det der reddet mig var et opkald fra en i en ven da jeg havde lagt på til ham fortrød jeg det jeg havde gjort og ringede selv 112 og kom ud på skade stuen til udpumpning,
jeg kan ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er i dag for stadig at være i live,
okay hvordan er jeg så kommet over mine selvmords tanker og sagen er det er jeg ikke helt jeg kan stadig have dag hvor alt bare går i sort men så er jeg begyndt at sætte noget stille musik på går det helt galt så ringer jeg til nogen ved godt det er svært i situationen men det hjælper,
vis jeg skulle give et godt råd vis der er nogen der læser min blog som har selvmords tanker
så vil det være at lave en aftale med en ven eller familie at går det helt galt så ringer man til dem
man skal ikke handle på det det har jeg lært i dag, noget jeg også brug lige nu er den hund jeg har fået jeg tror hun vil hjælpe mig igennem de dårlig dage man kan næsten sige hun er en terapi hund hun gi mig glæden ved livet,

når jeg tror vi stopper for denne gang håber i kan bruge det eller det har svaret på nogen spørgsmål
hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar