torsdag den 15. maj 2014

så starter vi

hej der ude i verden dette er min første blog
og jeg vil prøve at skrive så tit jeg kan
så hvem er jeg ja nu skal i høre

jeg Hedder Dennis Aagaard Christiansen og er 28 år gammel jeg har en hund ved navn Karla
og der har i mit blog navn Daac86Karla synes selv det er ret godt.

når men mit liv har ikke været særlig nemt jeg har haft meget modgang og mange kampe
har har fået en psykisk diagnose som er paranoid skizofren for godt 4 år siden
det har været en lang og sej kamp til hvor jeg er nået til i dag
det jeg vil bruge denne blog til er at dele mine erfaringer med andre der har haft det svært

hvad er der sket på det sidste

jo jeg har næsten lige fået min hund Karla som er 2 år gammel og hun er bare den dejligste hund
jeg tror på at hun vil hjælpe mig igennem mine dårlig perioder som jeg har indimellem men hun gir mig rigtig meget glæde i min hverdag jeg tror lidt der var nogen højere magter der førte os sammen

når men nu vil jeg i seng Karla er gået i seng nu vil jeg se om jeg kan få lidt plads i seng
jeg håber der er mange der vil følge den blog her
hej for denne gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar