lørdag den 24. maj 2014

okay hvad sker der i mit liv

Hej Blog

okay hvad sker der i mit liv lige nu
ja der sker en hel masse gode ting
jeg er ved at trappe ud af mit anti psykotisk medicin
det er virkelig dejligt jeg har ja fået mit liv tilbage
efter at have været fuldstændig droppet på medicin
da det var værst kunne jeg ikke se min omverden
det kan ikke beskrives hvordan det er,
det er ligesom at være fanget i sin egen krop uden at
kunne vise mine følelser jeg var kun en tom skal
men nu jeg kan næsten ikke sætte ord på hvor dejligt det er
jeg har fået mit liv tilbage igen,
det var en ting ja den næste ting er noget meget stor
mit valg at flytte fra Kildegade
og hvorfor lige nu ja jeg har aldrig haft det så godt som jeg har
det i dag siden jeg var ca 9 år jeg har stort set hele den tid imellem
haft det skidt inde i mig selv haft lavt selvværd jeg troede aldrig på mig selv
men nu har jeg fået så stor selvtillid og selvværd, jeg kan gå ned af en gade og bare føle
indeni at jeg ejer hele verdenen,
når men tilbage til flytningen,
hvorfor vil jeg flytte fra den gode by Horsens ja jeg trænger til noget fred og ro
og det får jeg ikke her i Horsens og så vil jeg gerne ud i et lille lokalsamfund
jeg ved der er nogen ting jeg kommer til at savne men jeg tror at der er flere
positive ting end dårlige
men jeg glæder mig ihvertfald til på fredag hvor jeg skal ud og kikke på et dejligt
rækkehus ude ved vesterhavet, og hvorfor lige der ud,
ja jeg elsker vesterhavet det er bare terapi i sig selv at side en dag med blæst ved havet
så jeg tror det er det helt rigtige for mig men det bliver en stor opgave for mig men jeg har heldigvis
hjælp både fra personalet på Kildegade og min familie, så det skal nok gå
jeg glæder mig ihvertfald meget
når jeg vil slutte for i dag her

hej hej til vi ses igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar